Warunki Korzystania
1. Ogólne
Niniejsze Warunki korzystania („Warunki”, „Warunki korzystania”) regulują Twoje relacje z aplikacją internetową/stroną internetową Naudio Polska („Usługa”), obsługiwaną przez Playpilot AB („nas”, „my” lub „nasze”). Prosimy o uważne przeczytanie niniejszych Warunków przed korzystaniem z aplikacji internetowej/strony internetowej Naudio Polska („Usługa”). Dostęp do Usługi i jej użytkowanie są uzależnione od zaakceptowania i przestrzegania niniejszych Warunków. Niniejsze Warunki dotyczą wszystkich odwiedzających, użytkowników i innych osób, które uzyskują dostęp do Usługi lub korzystają z niej. Uzyskując dostęp do Usługi lub korzystając z niej, zgadzasz się na przestrzeganie niniejszych Warunków. Jeśli nie zgadzasz się z jakąkolwiek częścią Warunków, nie możesz uzyskać dostępu do Usługi.
2. Konta, subskrypcje i zakupy
Tworząc konto u nas, musisz podać informacje, które są dokładne, kompletne i aktualne przez cały czas. Niezastosowanie się do tego stanowi naruszenie Warunków, co może skutkować natychmiastowym zamknięciem Twojego konta w naszej Usłudze.
Odpowiadasz za ochronę hasła, którego używasz do uzyskania dostępu do Usługi, oraz za wszelkie działania lub czynności wykonywane przy użyciu Twojego hasła, niezależnie od tego, czy Twoje hasło jest używane w naszej Usłudze, czy w usłudze strony trzeciej.
Zgadzasz się nie ujawniać swojego hasła żadnej osobie trzeciej. Musisz natychmiast powiadomić nas o wszelkich naruszeniach bezpieczeństwa lub nieautoryzowanym użyciu Twojego konta. Nie możesz używać jako nazwy użytkownika nazwy innej osoby lub podmiotu, która nie jest zgodna z prawem do użycia, nazwy lub znaku towarowego, który podlega jakimkolwiek prawom innej osoby lub podmiotu innej niż Ty, bez odpowiedniego upoważnienia, ani nazwy, która jest obraźliwa, wulgarna lub obsceniczna.
Playpilot AB ma prawo do decydowania i zmiany różnych planów subskrypcyjnych oraz opłat za usługę według własnego uznania. Ponadto Playpilot AB może zmieniać, zastępować i dodawać plany subskrypcyjne oraz zmieniać funkcjonalność różnych planów według własnego uznania. Jeśli zmiany w planach subskrypcyjnych spowodują niepożądany wzrost ceny dla istniejącego planu subskrypcyjnego użytkownika, użytkownik zostanie o tym powiadomiony i będzie miał możliwość anulowania subskrypcji. Informacje o Twojej aktualnej subskrypcji są dostępne na Twoim koncie Naudio Polska.
Naudio może być oferowane w różnych okresach próbnych bez opłat. W takich przypadkach Naudio zamierza oferować bezpłatny okres próbny raz dla każdego użytkownika. Użytkownicy, którzy już skorzystali z bezpłatnego okresu próbnego, mogą być uniemożliwieni skorzystania z dodatkowych okresów próbnych.
Subskrypcja jest opłacana z góry miesięcznie i może być anulowana według uznania poszczególnych użytkowników. Wszystkie ceny zawierają VAT. Naudio zastrzega sobie prawo do anulowania dostępu użytkownika do Usługi w przypadku braku lub opóźnienia płatności. Naudio również zastrzega sobie prawo do odmowy lub zablokowania kart kredytowych niewydanych w kraju, w którym Usługa jest oferowana.
3. Własność intelektualna i treść
Usługa oraz jej oryginalna treść, funkcje i funkcjonalność pozostają wyłączną własnością Playpilot AB i jego licencjodawców. Usługa jest chroniona prawem autorskim, znakiem towarowym i innymi prawami zarówno Szwecji, jak i zagranicznych krajów. Nasze znaki towarowe i wygląd nie mogą być używane w związku z jakimkolwiek produktem lub usługą bez uprzedniej pisemnej zgody Playpilot AB.
Playpilot AB nie przekazuje żadnych praw ani własności do Usługi Tobie, w całości lub częściowo. Playpilot AB nie przekazuje również żadnych praw ani własności do żadnych części treści udostępnianych za pośrednictwem Usługi Tobie.
Jako subskrybent lub klient jednorazowy Usługi zgadzasz się, że ani Ty, ani żadna inna osoba, która uzyska dostęp do Usługi za pośrednictwem Twojej subskrypcji, nie będzie kopiować, reprodukować, zmieniać, publikować, dystrybuować, przekazywać, sprzedawać, wynajmować, licencjonować, sublicencjonować całości lub części Usługi osobie trzeciej. To zobowiązanie obejmuje również nie tworzenie innej własności intelektualnej opartej na treści Usługi.
Naudio nie gwarantuje, że Usługa lub jej treść będą dostępne do użytku w innych krajach poza krajem zamieszkania użytkownika, w którym Usługa jest mu udostępniana.
4. Linki do innych stron internetowych
Nasza Usługa może zawierać linki do stron internetowych lub usług osób trzecich, które nie są własnością ani kontrolowane przez Playpilot AB. Playpilot AB nie ma kontroli nad treścią, polityką prywatności ani praktykami jakichkolwiek stron internetowych lub usług osób trzecich i nie ponosi za nie odpowiedzialności. Potwierdzasz i zgadzasz się również, że Playpilot AB nie ponosi odpowiedzialności bezpośredniej ani pośredniej za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane przez korzystanie z takich treści, towarów lub usług dostępnych na takich stronach internetowych lub za ich pośrednictwem.
5. Zakończenie
Możemy natychmiast zakończyć lub zawiesić Twoje konto bez wcześniejszego powiadomienia lub odpowiedzialności, z jakiegokolwiek powodu, w tym bez ograniczeń, jeśli naruszysz Warunki. Po zakończeniu Twoje prawo do korzystania z Usługi natychmiast wygaśnie. Jeśli chcesz zakończyć swoje konto, możesz po prostu przestać korzystać z Usługi. Aby anulować subskrypcję przed rozpoczęciem następnego okresu miesięcznego, musisz anulować usługę najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kolejnego okresu miesięcznego, w przeciwnym razie subskrypcja będzie kontynuowana, a Ty zostaniesz obciążony opłatą za kolejny miesiąc, zanim subskrypcja zostanie anulowana. Aby anulować subskrypcję, odwiedź swoje subskrypcje w swoim koncie Naudio Polska.
6. Prawa i obowiązki Naudio Polska
W ramach świadczenia usługi Naudio Polska może kontaktować się z Tobą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, telefonu, SMS, MMS, e-maila lub bezpośrednio przez usługę w celu przekazywania aktualizacji dotyczących usługi, jej treści, marketingu lub przypomnień, na przykład dotyczących płatności. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, każdego dnia, jednak Naudio nie gwarantuje, że usługa będzie wolna od problemów lub zakłóceń przez cały czas. W przypadku problemów lub zakłóceń w usłudze Naudio ma prawo do ich naprawienia bez naruszenia umowy o subskrypcję między Tobą a Naudio. Ponadto Naudio ma prawo tymczasowo zamknąć usługę w celu przeprowadzenia na przykład aktualizacji, ulepszeń lub konserwacji. Naudio nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zakłócenia w sieci komórkowej ani zakłócenia spowodowane przez Twojego dostawcę internetu. Naudio ma prawo w pełni lub częściowo przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z niniejszych warunków na osobę trzecią. Naudio ma również prawo zatrudniać podwykonawców do wypełniania swoich praw i obowiązków. Naudio ma prawo do wprowadzania zmian w warunkach według własnego uznania. Jeśli zostaną wprowadzone istotne zmiany w warunkach, które będą miały wpływ na użytkowników, zmiany te zostaną zakomunikowane dotkniętemu użytkownikowi za pomocą powiadomień w usłudze, e-mailem, SMS-em lub powiadomieniem push. W niektórych przypadkach zostanie wymagana Twoja wyraźna zgoda i w takich przypadkach Twoje dalsze korzystanie z usługi będzie uznawane za zgodę. Jeśli chcesz przestać korzystać z usługi z powodu takich zmian, natychmiast anuluj subskrypcję usługi i przestań korzystać z usługi.
7. Prawa i obowiązki użytkownika
Jako użytkownik usługi zobowiązujesz się nie omijać ani nie próbować omijać technicznych lub innych ograniczeń używanych do zapobiegania kopiowaniu treści usługi i nie kopiować całkowicie ani częściowo treści usługi na użytek prywatny. Akceptujesz również, że Twój dostęp i korzystanie z usługi będzie zgodne z warunkami, oraz że dotyczy to wszystkich użytkowników, którym udzielasz dostępu. Możesz udzielać dostępu do usługi innemu użytkownikowi wyłącznie zgodnie z tymi warunkami. Jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że informacje podane Naudio podczas rejestracji do usługi są prawidłowe i że wszelkie dane osobowe, zwłaszcza Twój adres e-mail, są prawidłowe. Jesteś również odpowiedzialny za aktualizację tych informacji, jeśli się zmienią, zwłaszcza adres e-mail. E-maile wysłane przez Naudio na Twój adres e-mail będą uważane za dostarczone w ciągu dwóch (2) dni od wysłania. Użytkownik zobowiązuje się nie używać usługi w sposób, który może ryzykować lub może ryzykować uszkodzenie lub negatywne wpłynięcie na usługę. Rozumiesz, że Ty, a nie Naudio, jesteś odpowiedzialny za wszystkie komunikacje elektroniczne i treści wysyłane z Twoich platform do nas i że musisz korzystać z usługi i wszystkich funkcji oraz platform powiązanych z usługą wyłącznie w celach zgodnych z prawem. Zgadzasz się również nie korzystać z witryny ani usługi w żadnych oszukańczych działaniach ani w związku z jakimikolwiek czynami przestępczymi, w tym między innymi tworzeniem lub wysyłaniem materiałów zawierających treści zachęcające do rasizmu, nienawiści, przemocy, oszustw, dyskryminacji, treści pornograficznych lub innych treści naruszających prawa autorskie, poufne informacje, prywatność lub inne informacje, które nie są Twoją własnością.
8. Ograniczenie odpowiedzialności
W żadnym wypadku Playpilot AB, ani jego dyrektorzy, pracownicy, partnerzy, agenci, dostawcy ani podmioty stowarzyszone nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek pośrednie, przypadkowe, specjalne, wynikowe lub karne szkody, w tym bez ograniczeń, utratę zysków, danych, użycia, dobrej woli lub innych niematerialnych strat, wynikających z (i) Twojego dostępu do lub korzystania z lub niemożności dostępu do lub korzystania z Usługi; (ii) jakiegokolwiek zachowania lub treści jakiejkolwiek osoby trzeciej w Usłudze; (iii) jakiejkolwiek treści uzyskanej z Usługi; oraz (iv) nieautoryzowanego dostępu, użycia lub zmiany Twoich transmisji lub treści, niezależnie od tego, czy opiera się to na gwarancji, umowie, delikcie (w tym zaniedbaniu) lub jakiejkolwiek innej teorii prawnej, niezależnie od tego, czy zostaliśmy poinformowani o możliwości wystąpienia takich szkód, a nawet jeśli środki zaradcze określone w niniejszym dokumencie okażą się nieskuteczne w realizacji swojego podstawowego celu.
9. Zrzeczenie się odpowiedzialności
Korzystanie z Usługi odbywa się na Twoje własne ryzyko. Usługa jest świadczona na zasadzie "JAK JEST" i "JAK JEST DOSTĘPNA”. Usługa jest świadczona bez jakichkolwiek gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, w tym, ale nie wyłącznie, dorozumianych gwarancji handlowych, przydatności do określonego celu, nienaruszalności lub przebiegu wykonania. Playpilot AB, jego spółki zależne, filie i licencjodawcy nie gwarantują, że a) Usługa będzie działać nieprzerwanie, bezpiecznie lub będzie dostępna w określonym czasie lub miejscu; b) jakiekolwiek błędy lub wady zostaną poprawione; c) Usługa jest wolna od wirusów lub innych szkodliwych komponentów; lub d) wyniki korzystania z Usługi spełnią Twoje wymagania.
10. Prawo właściwe
Niniejsze Warunki będą regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Szwecji, bez względu na jego przepisy dotyczące konfliktów prawa. Nasze nieegzekwowanie jakiegokolwiek prawa lub postanowienia tych Warunków nie będzie uznawane za zrzeczenie się tych praw. Jeśli jakiekolwiek postanowienie tych Warunków zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne przez sąd, pozostałe postanowienia tych Warunków pozostaną w mocy. Niniejsze Warunki stanowią całość umowy między nami dotyczącej naszej Usługi i zastępują oraz unieważniają wszelkie wcześniejsze umowy, które mogłyby istnieć między nami dotyczące Usługi.
11. Wymagania techniczne
Aby korzystać z Usługi, Użytkownik musi posiadać dostęp do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarkę internetową. Usługa jest dostępna za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej, jednakże dla optymalnego działania rekomendowane jest korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari lub innych zgodnych przeglądarek. Użytkownik jest odpowiedzialny za zapewnienie, że jego sprzęt komputerowy i oprogramowanie spełniają wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego działania Usługi.
12. Reklamacje i kontakt z nami
Usługa jest produkowana i dostarczana zgodnie z tymi warunkami przez Playpilot AB. Playpilot AB jest zarejestrowana w Szwecji pod numerem rejestracyjnym firmy 556946-8530, adres pocztowy to Valhallavägen 66, 114 27 Sztokholm, Szwecja.
W przypadku sporu między Playpilot AB a użytkownikiem/ abonentem, strony w pierwszej kolejności spróbują rozwiązać spór w drodze porozumienia. W innych przypadkach spór będzie rozstrzygany przez sąd w Szwecji. Jeśli jesteś niezadowolony z usługi lub treści warunków, uprzejmie prosimy o zaprzestanie korzystania z usługi i anulowanie swojej subskrypcji, jeśli taką posiadasz. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszych Warunków lub reklamacje, skontaktuj się z nami pod adresem: polska@naudio.pl. Na reklamacje odpowiadamy maksymalnie w ciągu 10 dni.